måndag, juli 23, 2007

Varberg - here I am

Åkte ner till Varberg vid lunch idag för att få lite miljöombyte. Det var mycket trafik ute på vägarna idag. Efter en stund la jag ner försöket att hålla tempot genom omkörningar. Rätt som det var var man nämligen tillbaka bakom en husvagn eller någon turist som höll 70-80 km/h. Och lika mycket trafik från mötande hållet. Hemma hade jag funderingar på att stanna till i Ullared och gå in på Gekås en snabbis. Men jag slog de planerna ur hågen. En kilometer eller så innan Ullared tog nämligen trafiken totalstopp. Kö i krypkörningshastighet! Och hela kön skulle in på parkeringen till Gekås. Tog drygt en kvart att komma förbi Ullared och vidare på vägen ner mot Varberg. Men till sist har jag nu kommit fram. Just nu håller det faktiskt uppe och vädret är rätt ok (mulet och ingen sol men vadå?).

2 kommentarer:

Michael sa...

Tjena

Hoppas det haller uppe, alltid roligare med sol pa semestern. Laste om EM, ska bli riktigt kul att hora hur det nya materialet kommer att lata!

Anonym sa...

Hej! Hittade din blogg när jag sökte efter husvagn på knuff.se. Jag har precis startat en sida om varför man bör bojkotta Husvagn-Svensson i Lidköping. Läs den gärna och det vore jätteschyst om du ville länka till den så att fler hittar dit. Mvh Viktor