lördag, juli 21, 2007

Big news i värnamo nyheter

I dagens (lördagens) Värnamo Nyheter finns det en helsida om en Anderstorpskille som bor och arbetar i Korat i Thailand. Givetvis är det min kompis Michael Härensjö. Artiklen handlar mest om hans arbete på skolan i Thailand, men några rader om musiken finns med också. Dock inte adressen till hans blogg trots att den nämns. För er som inte har varit inne på den via min länk till höger här på min sida är adressen http://harensjo.blogspot.com. Några bra foton finns också. Riktigt kul att se och läsa. Det Michael säger sig sakna mest med Sverige är kebabpizzan. Kanske ska kosta på mig en i kväll för din skull Michael.

Har du fått någon digital kopia av artiklen av VN Micheal? Annars kan du bara säga till så ska jag försöka scanna och maila över en kopia till dig!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena pelle!

Hahaha....ja de kontaktade mig for 2 veckor sedan och ville gora en artikel om mitt liv thailand. De ringde och vi pratade i 2 timmar.
Morsan ringde och berattade att artiklen vad med idag. Skulle vara kanon pele om du kunde scanna den. Jag formadar att jag far den ner skickade for eller senare, men det skulle vara kul och lasa den snart.

Stefan berattade att de lckades missa att satta in adressen till bloggen, men vill man lasa sa ar det ju bara att googla pa Härensjö.

Kebabpizza....fan, det hade inte varit dumt!

Pelle Albertsson sa...

Ja, jag såg kommentaren på ett av dina inlägg, så jag misstänkte att något sånt här var på g. Jag åker ner till jobbet och scannar den under eftermiddagen.

Anonym sa...

Tackar! hade inte en aning om att artiklen skulle blir sa stor, trodde bara de skulle skriva nagra rader. Ska bli skoj att lasa vad de har skrivit. Jag fick lasa igenom lite av det innan.