fredag, juli 04, 2008

Vädret håller i sig

Fredagen har kommit och även idag är det superväder nere i Varberg. Just nu sitter jag inne i förtältet och surfar lite med en kopp kaffe brevid mig. Tittar ut genom de nerdragna sidorfönsterna och ser inte ett enda moln. Luften står nästan helt stilla.

Har faktiskt hunnit bli lite rastlös. För andra dagen i rad började jag dagen med att dra på shorts och t-shirt och snöra på löparskorna och ta en jogging/gång-runda. Gick bra, men redan vid 8-tiden var det nästan för varmt för att ta sig fram. Iallafall för mig.

Annars ligger jag mest och läser min nya semesterbok Aldrig Fucka Upp och har hörlurarna från I-poden i öronen. Försöker variera mig mellan solen och skuggan - mitt röda piggment är ju inte riktigt gjort för att ligga och steka i timmartal...

Inga kommentarer: