söndag, juli 06, 2008

Minigolf

Idag har det varit söndag och det var ganska lugnt för den Albertssonska husvagnen i Varberg. Jag, mamma och moster Gunilla gick på loppis i förmiddags. Fanns en hel del gamla saker, men jag köpte inget. Bläddrade igenom en del gamla LPskivor och singlar. Hittade en del saker som man kanske kunde ha köpt men jag hade de flesta redan på CD eller hårddisken. Bland annat Scotch gamla LP Evolution, David Bowie, Human leauge och så vidare. Stod också och tittade på en kopia av Andy Warhols Marilyn Monroetavla.

Sedan tittade kusin Annelie förbi med Anders och deras lilla Ebba. Jag, pappa, mamma, Annelie och Anders gick och spelade en runda minigolf. Anders lyckades avgå med vinsten med två slag före mig och pappa på en delad andraplats. Annelie slog mamma som alltså kom sist.

Nu är jag själv igen eftersom förärldrarna har åkt hem till småland igen.

Inga kommentarer: