söndag, september 23, 2007

Söndagsutflykt

I förmiddags ringde mamma och undrade om jag var upptagen. Hon och pappa hade nämligen funderat på att bjuda med mig, Helén, Henrik och Tilde på söndagslunch. Tiraholm hette restaurangen och ligger utåt Unnaryd vid Bolmén. De har egna fiskodlingar och bedriver fiske i Bolmen. Jag åt Regnbågslax med Tzaziki och pommes frittes. Riktigt jättegott. Hade det inte varit för att restuarangen stängde för säsongen idag skulle jag rekomendera den för er alla. Men kom ihåg mitt tips till nästa säsong. Läs mer på deras hemsida.

På vägen därifrån stannade vi på Vallnäs Camping och fikade med kaffe och kladdkaka. Sedan åkte vi över Kållestad och Reftele på vägen hem.


Den översta bilden har jag lånat från min syster Heléns blogg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jäkla bra bild fotografen har tagit...... / en som var med

Anonym sa...

Det såg ju inte så tokigt ut, Tiraholm har helt fantastisk mat, men man får passa sig när man äter där dom säger ju att man blir iniligent av fisk:)

Pelle Albertsson sa...

Det är redan för sent för min del Stefan, har nog ätit mycket fisk ;-)