torsdag, september 20, 2007

Fullt schema

Hej på er kära vänner

Så har då ett gäng dagar försvunnit igen. Senast jag skrev något var i lördags. I söndags var det först handbollsträning. Sedan var jag på egen träning med fotbollsgänget. Vi körde lite go-cart som uppvärmning. Det var inte lätt på den regnblöta banan.
I måndags var det full fart på jobbet, vi håller ju på att flytta tillbaka till de två delar av byggnaden vi hade för fyra år sedan. Detta samtidigt som vi kör på som vanligt. Tufft värrre.
I tisdags skulle jag ju vara ledig under eftermiddagen för att åka till Kristianstad för säsongspremiären med handbollen. På grund av det gick jag upp tidigare och började jobba 6:00. Vi var ju nämligen bara 3 som skulle jobba förmiddagen eftersom resten var på kick-off i Jönköping. Handbollen då? Gick ju inte så bra, förslust tyvärr.
I går onsdag var då vi andra tre, jag, Magnus och Marina, på kick-off. Hemma vid 17:30 tiden. Idag har jag varit runt i ett par affärer efter jobbet. Sedan var det handbollsmöte och lite matshopping.

Inte många timmar över - jag lovar.

Inga kommentarer: