onsdag, september 05, 2007

En vecka sedan sist....

Hoppsan, nu har det nästan gått en vecka sedan senaste inlägget. Igen. Har trillat ner i ett hål där jag har svårt att få orken till att räcka till något ting. Visst, jag jobbar för fullt och det är handboll nästan var annan kväll i veckan, men när jag kommer hem är det nästan så att jag fastnar i soffan. Titta lite på TV, äter lite och sedan dags för sängen. Vet inte riktigt vad det är men den där riktiga gnistan och vilja att ta tag i allt saknas just nu.

Vad har då hänt sedan sist? Tja, mer eller mindre hela helgen gick till ASK. Hade kick-off i lördags. Var uppe på AOKs bygget vid 08:30 i på morgonen. Presentationer från olika kommittéer och grupparbeten fram till halvtretiden. Vid halv sex var det dags igen - då drogs grillen igång och DJ Pelle hade riggat anläggningen. Men vi bröt upp redan efter tiotiden - det var ju DMslutspel i sporthallen på söndagens. Så då var man igång igen vid 08:30. Och framåt 18tiden var man småländsk mästare. Nu var jag ju inte på bänken denna dagen utan fick "nöja mig" med att spela musik och vara speaker. Men ändå "SMguld sm guld smguuullld".

Ny träning i måndags och igår tittade jag in på träningen trots att jag hade ledigt. Har ju fått ansvaret (utan att ha bett om det) att dela ut matchtips till hela truppen. Och eftersom det idag är mindre än två veckor till premiären gäller det att få ut så många som möjligt.

Men idag är jag ledig. nåja har skrivit ett par artiklar på hemsidan. Men annars blir det nog bara TV ikväll. Kanske ska försöka köra någon maskin tvätt också? Börjar bli fullt i tvättkorgen.

Inga kommentarer: