torsdag, augusti 09, 2007

Återbesök på jobbet

Var på "återbesök" på jobet i kväll. De nu arbetande hade bestämt sig för att fira att "vår andras" semester snart är slut. Jag tror de använde ord som "tacka för att sommarn fungerat så bra" dvs sommarjobbarna har skött sig, men jag vet vad de menade - "snart är det dags för er att krypa tillbaka till jobbet igen!!! Hahahaha"

Anders stod och skötte grillen och som vanligt blev resultatet bra - fläskfilen var precis lagom. Lite potatissallad och grönsallad till det och vad kan man mer begära. Skulle vara en kall öl och och G.T. (inte Gyellene Tider utan Gin & Tonic) och det var precis vad det blev också.

Caroline och Joel var inte med och inte heller mina medarbetare ut de tre musketörerna ur "det tidiga arbetspasset" Magnus och Stefan. Nåja, jag höll flaggan högt och var kvar till näst sist. Vi som var med ikväll var Sanna, Marina, Victor, Anders, Erling, Lennart och så jag då. Hade bara inofficiell DJstatus idag - I-poden fick tjänstgöra genom radiosändaren. Nu är det bara tre dagar kvar på semestern innan det är dags att vakna tidigt och gå upp och jobba igen. Hugalien!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ju synd att du ska behöva gå och jobba nu när det fina vädret kommer, sitter här och tittar efter åskan dom lovade idag men det blir nog inte mycket med det, så det blir nog att hälla i sig ett par fjorton öl och gå ut och titta på Ljusfesten:)