torsdag, augusti 16, 2007

Levnadstecken

Hallå hallå! Jag lever fortfarande - var inte oroliga.

Så har då första arbetsveckan efter semestern snart gått - bara fredagen kvar. Var faktiskt gott att komma upp tidigt och vara igång och jobba i måndags (är man lite maschokist eller?). Var även på handbollsträning som vanligt i måndags. Allt var som vanligt - eller inte riktigt. Jag fick avlösning av Janne, som är tillbaka nu efter att ha varit borta så gott som hela försäsongen. Vi gjorde upp att jag sköter måndags- och fredagsträningarna. Så jag har faktiskt haft ledigt från handbollen resten av veckan! Ovant att sitta hemma på kvällarna.

Resten av veckan har jag varit riktigt trött. Säkert delvis beroende på att man inte är van att gå upp tidigt och jobba "hela" dagarna. Man kommer ju fortfarande i säng så mycket tidigare än under semestern tycker jag. Men man vänjer väl sig.

Vädret gör väl sitt till också. Fortfarande regnigt och dant. Tyvärr måste jag göra dig besviken Stefan Hedenfeldt - det vackrea vädret kom inte nu när du hade semester heller!!!

Nu ska jag åka ett par ärenden. Jag återkommer senare!

Inga kommentarer: