fredag, augusti 17, 2007

Fredag...

Så har det då gått och blivit fredag igen. Första fredagen efter semestern. Gött!!! Tror det eller ej men just när jag skriver det här skiner solen. Men det är från en molnig himmel och för en stund sedan regnade det så det är nog för tidigt att plocka fram solstolen...

Har hunnit med att åka till Gislaved och springa in på bolaget. Ölförådet behövde fyllas på. Därefter var det en snabbtur till Gnosjö för att tillsammans med Wadell och Fridén hämta två minibussar på Sven Carlsson. ASKs seniorer ska nämligen till Kungsbacka över helgen. Tre träningsmatcher står på schemat. Ännu mera boende på vandrahem. Fick för första gången testa att köra bil med alkolås. Det gick bra!!! I morgon har jag inte tänkt köra så det får någon annan bry sig om då.

Ikväll är jag uppbjuden till Helén, Henrik och Tilde. De hade bjudit in ex-grannarna Helena, Mattias och Tim-Thomas så då fick jag också glida med på samma bjudning.

Nu ska jag gå och duscha - har inte bestämt mig för om jag ska raka mig. Har skolkat från det de senaste dagarna. Kanske ska skaffa helskägg?

Inga kommentarer: