onsdag, augusti 29, 2007

Kusin Johanna 25 år

Har varit i Värnamo ikväll. Min kusin Johanna fyller 25 år idag och hade bjudit in hela tjocka släkten på firandet. Det var drop in och när vi Anderstorpare kom hade de andra varit där en stund så vi "skrämde iväg" några av dem.

Det serverades både smörgåstårta och hemlagad marängtårta. Jättegott och jättetrevligt. Så härmed vill jag ännu en gång gratulera på födelsedagen Johanna. Hoppas du får det jättebra och jag kan garantera att man inte blir mycket tröttare och "pensionsfärdig" bara för att man fyllt 25 - det kommer inte förrän efter 30! ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Pelle!
Tack för att ni kom igår och tusen tack för blommor och presenter! Jag hade jättetrevligt. Kul att hela vår tjocka släkt kom och hälsade på i lilla lägenheten!

Ha det gott kusin!
// Johanna

Anonym sa...

Fint folk kommer sent heter det ju Pelle...:)och det där med att man skulle känna sig pensionärsfärdig efter 30....det har jag inte märkt av...kanske kommer efter 32:)

Ha det gott