torsdag, februari 01, 2007

TVkväll

I tisdags var det besök modell större på ågatan. Det hela började i bussen till handbollsmatchen i måndags. Tränare Rydh har inte TVkanalen sportexpressen där handbollsVM går. OCh satt och spånade på en alternativ träning dagen efter match. Pulkaåkning blev löpning och efter det skulle det vara perfekt att se Danmark-Island. Men ingen av spelarna eller hotell Åsen hade heller denna kanalen. Fick ju krypa till korset och erkänna att jag har den i mitt utbud, vilket resulterade i att cirka 14 spelare och en ledare kom indundrande med 5 familjepizzor klockan 20:00!!! Alla fick inte plats i soffan, men med lite stolar, pallar och god vilja tror jag alla såg plattskärmen.

Härligt att se hur idrotten förenar!

PS Och visst lyckades jag bli av med alla. Björkman (vem annars ;-) ) blev sist efter att ha sett andra matchen mellan Frankrike och Kroatien. Men nån gång där framåt 23:45 kunde jag gå och lägga mig...

Får se om det dyker upp nån med mat till mig efter dagens träning...

Inga kommentarer: