fredag, februari 23, 2007

Ny vecka utan uppdateringar

Jaha så har det då gått en hel vecka utan att jag har uppdaterat min lilla blogg. Men lugn, lugn, jag har inte dött eller gått under jorden. Det har bara varit fullt upp och på de lediga dagarna har jag helt enkelt inte orkat uppdatera med nått inteligent (hahaha visst du, det har du aldrig gjort - ni behöver inte påpeka nått jag bjuder på den poängen). Vad har då hänt sedan förra torsdagen? Tja givetvis en hel del handboll. Två matcher, förlust hemma mot Skurup och vinst borta mot Cyrus. Ett par träningar. Varit hemma ett par kvällar och skött tvätten bland annat.

Sedan vet jag inte om jag har nämnt det, men min lillasyster Helén ska gifta sig med sin Henrik. Skitkul tycker jag. Men det betyder också en del jobb. Uppgifter till bröllopet såsom tal som ska fås ihop, intervjuer med bjudpar, föräldrar osv till programet ska göras. Och sedan är det ju annat som förknippas med bröllop som också ska planeras....

Men nu ska det förhoppningsvis bli en del fler uppdateringar kommande vecka, jag lovar...

Inga kommentarer: