onsdag, februari 14, 2007

Alla hjärtans dag

Idag är det "alla hjärtans dag". En dag då alla ska springa ut och köpa, presenter, blommor, godis och så vidare till sina nära och kära. Butikerna jublar och jag måste säga att jag tycker det känns lite konstlat att en speciell dag ska spegla dessa känslor. Skulle det inte gå lika bra att ge bort lite blommor (rosor?) vilken dag som helst? Eller en paket geléhjärtan? Eller är det så att vi är så dåliga på såna här känsloyttringar att det måste finnas en "alla hjärtans dag"?

Jag försöker bry mig om och visa mina nära och kära hur mycket de betyder så ofta jag får tillfälle. Men jag kanske inte är så bra på att utrycka det i ord eller i att köpa presenter. Så därför vill jag ta tillfället i akt och säga det här och nu:

- Jag älskar er alla och är så glad att jag har er!!!

Och jag passar på att välja ut och visa en musikvideo som jag tycker passar. Håll till godo!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dessamma Pelle ! JAg älskar dig också. Är glad för att jag har en storebror som du. Tilde skcikar en kram också...

/ HElen

Anonym sa...

wow what a gay