måndag, april 21, 2008

Monochrome Vision

Innan tävlingarna började i lördags fick jag en CDskiva. Adam Sjöstrand, som var den som gav mig uppdraget, är en annan gammal synthare och har ihop med Patrik Persson och Elisabeth Karlsson en grupp som heter Monochrome Vision. Första exemplatet av demo fick engelska gruppen Client (tidigare ledda av managern Andy Fletcher från den inte helt okända gruppen Depeche Mode). Jag fick det andra ex:et. Smickrande - jag antar att det kan komma att bli ett par spelningar på kommande tillställningar. Jag spelade ett par låtar under dagen och vad jag kunde höra där utomhus och i småblåsten lät det helt ok.

Är ni mer nyfikna så kan ni gå in på deras hemsida och titta. Lämna gärna en kommentar och tala om vem som tipsade om gruppen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt inlägg!!! *s*

...och tack för ett kanonjobb i lördags...jag visste inte att du var en bloggare, det känns som det bara är jag i hela världen som inte håller på med sådant...*s*
D e iaf skitskoj att läsa!