torsdag, november 01, 2007

9 dagar sedan sist

Så har det gått över en vecka sedan senaste inläggen. Tiden rusar iväg. Vad har då hänt sedan sist?

  • Tja, vi har bytt från sommartid till "normaltid". En timme mer att sova i lördags natt.
  • "Mitt" lag i fotbollsallsvenskan IFK Göteborg vann SMguld för första gången på 11 år. Faktiskt det 18e totalt!
  • ASK vann hemma mot Önnered i lördags. Efteråt hängde jag med på förfest hemma hos Kalle Björkman. Trevligt, men jag hängde inte med till Gisleparken.
  • Färjestad har gjort sig av med sin tränare Roger Melin.
  • Mediadrevet har på nytt gått efter någon politiker som nu har avgått.
  • Depeche Modes sångare Dave Gahan har släppt sitt andra soloalbum som inte har fått någon lysande kritik. Jag har inte köpt det än...

Under veckan då jag inte har skrivit några inlägg har jag roat mig med att titta på min besökarestatistik. Har faktiskt haft fler besökare än någonsin - 143 olika besökare förra fredagen! Den enda slutsatsen jag kan dra är att det drar folk när man skriver om snusk - Ekta Pattar och Skinkan som var de senaste inläggen! Märkligt vad folk googlar efter.

Inga kommentarer: