söndag, maj 27, 2007

Ännu en vecka snart slut...

Jaha, söndag igen då och snart äntligen dags att få gå och jobba igen!

Sovmorgon och frukost i TVsoffan. Sedan har jag motionerat dammsugaren och följde Formuel Ett loppet från Monte Carlo.

Idag har det ju varit mors dag. När mamma och pappa hade kommit hem från helgen i Varberg var jag borta och hälsade på en stund.

Sedan avslutade vi som vanligt helgen med fotboll. Idag var en sån där riktig skitdag. Ingenting funkade - jag tror inte jag hade fem riktiga bollkontakter där passningen eller skottet hamnade där det skulle. Och det kvittade om jag var i försvaret eller målet eller i anfallet. Dessutom kände jag av mina vader som har känts bra i en månad eller så där, men idag var det som sagt tungt.

Nu är det snart bara dags att äta något och krypa till sängs.

Inga kommentarer: