söndag, maj 20, 2007

Många besökare blir det

Var precis inne och läste lite statistik på min lilla blogg. Den här veckan har det nu söndagkväll varit inne 196 unika besökare. Och totalt sett sedan starten för nästan ett år sedan har det varit inne 7313 unika olika besökare.

Tänka sig - så många har varit inne och läst mina små funderingar och idéer. Riktigt fantastiskt. Det enda jag tycker är lite tråkigt är att det inte är fler som lämnar lite kommentarer. Vore ju kul att veta vilka ni är som läser och kommer tillbaka då och då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Får väl avslöja mig dårå... Susanna här, från Curver! Har tjuvläst din blogg nu under en tid men aldrig vågat skriva något :-D Fråga inte hur jag hittade hit för det kommer jag inte ihåg... Hoppas att jag får fotrsätta att smygläsa ;)