onsdag, augusti 16, 2006

Ny säsong - nya sysslor

Säsongen 06/07 är här i handbollen. I och med att den förra tog slut så slutade också några av mina uppdrag och förpliktelser. Jag hoppade av ungdomskommittén där jag varit med under 10talet år och flera av dem som sammankallande. De sista två säsongerna satt jag dessutom som styrelserepresentant från ungdomskommittén. Denna perioden gick också ut.

Från början början hade jag bara tänkt hålla på med mina "hjärtefrågor": hemsidan och matcharrangemang (DJ och speaker). Men eftersom jag redan är med på hemmamatcherna (DJ/Speaker) och bortamatcherna (onlinerapportering) så kommer jag nu även att bli lagledare/vice matrialansvarig eller något däråt. Ett par kvällar i veckan är jag ju ändå redan i hallen så varför inte göra lite nytta?

Så utan att ha planerat eller tänkt på det i förväg så har jag nu lämnat ungdom och gått till senior. Så dags att växa upp - vid 32 års ålder...

2 kommentarer:

Michael sa...

Tjena!

Maste kolla om du har mesh nya dubbel singel, "my hands are tied and petrified"? En del schyssta mixar. Hittade aven en klubb mix pa Iris Appetite.....ganska ok.

Michael sa...

Joda, And one 3 singlar har jag, helt ok maste jag saga.