måndag, augusti 21, 2006

Besöksstatistik

Satt precis och tittade på lite besökarstatistik på min blogg. Nu hann det ju gå in på ny vecka och därmed nollades sifrorna för "aktuell vecka" på bloggtoppen, men det låg på runt 200 unika besökare under förra veckan. Det vill säga 200 olika datorer surfade in på min blogg - oavsett om det var första eller tjugonde besöket för veckan. Totalt sett har just nu 803 unika besökare varit inne på bloggen sen starten i slutet av juni. Dessa har läst 1649 sidor på bloggen. Fina siffror som både glädjer och sätter press - måste ju uppdatera titt som tätt och dessutom tänka på vad jag skriver!!!

Har hört både direkt och indirekt genom andra om personer som är inne och läser dagligen. Kul att ni tycker det är värt tiden att läsa mina små rader *rodnar*

Tyvärr tycker jag det är alldeles för få kommentarer på min små texter. Det är ju det som är halva nöjet med bloggar - att läsa kommentarerna från besökarna. Tur att Härensjö sköter sig och lämnar sina spår. Så nu uppmanar jag er alla - skriv gärna nått. Om inte annat så bara för att visa mig vilka ni är.

Inga kommentarer: