fredag, mars 07, 2008

Kort arbetsvecka över

Febern har förvunnit tror jag i alla fall. I onsdagskväll var det nästan nere i 37 och samma sak i torsdags morse. Så jag tryckte i mig en Ipren, hostmedicin och gick till jobbet. Det var ju handboll på kvällen också och det var väl också en avgörande orsak till att jag "chansade" på att gå till jobbet. Kände inte av någon feber på hela gårdagen, men däremot verkar förkylningen ha satt sig i halsen/stämmbanden. Tycker själv att jag låter som en kombination av Darth Vader och Barry White. Eller något. Så idag blev det ny hostmedicin - slemlösande. Får se om det hjälper. Tur att jag inte behövde vara speaker på handbollen igår.

Hur handbollen gick? Oavgjort 28-28 mot Warta. Ingen jättehit, men på slutet var Warta steget före och vi fick kämpa ikapp för att hänga med så det var väl ok. Gött att inte förlora iallafall.

Inga kommentarer: