tisdag, mars 04, 2008

Feber

De flesta runt mig har varit sjuka på sista tiden, pappa, mamma, Helén, Henrik och Tilde. Men jag har klarat mig. Ända till nu. Igårkväll började jag frysa, men tänkte inte mer på det. Minusgrader ute och ingen jättevärme inne i lägenheten heller. Sedan vaknade jag framåt ett-tiden. I fosterställning och skakade av frossa. Gick upp för att hämta febertermometen som visade 39,3 - mitt i natten. Låg vaken en bra stund innan jag lyckades somna. När klockan sedan väckte mig vid sex visade termometer 38,6 vilket är långt över min vanliga morgontemp. Sista Iprenen gick åt igår morse då jag hade huvudverk. Men nu har pappa varit på appoteket åt mig. Bara att hoppas att det snart går över - hatar att ligga nerbäddad hemma.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig brorsan....Ledsen om vi har smittat dig....

L8Larsson sa...

Stackars Pelle - krya på dig.

Michael sa...

Kry pa dig Pelle! inte fel att ligga in sangen och lyssna pa lite schysst musik. Se till att spelistan ar fylld med gamla synth latar. Vad tycker du om universal poplabs nya singel? hittade ett klipp you tube med en annan lat On the run. Snacka om trallvanlig varre.