onsdag, oktober 03, 2007

Michael fyller 29

Har inte riktigt koll på hur tidsskillnaden blir bort till Thailand, men jag tror att de redan har hunnit in i torsdagen så jag skulle vilja passa på att gratulera kompisen Michael Härensjö som fyller år idag då där borta i Korat. Torsdagen den 4 oktober 1978 föddes han vilket gör att han fyller ... 29! 30 nästa år! Har du hunnit med att börja planera något än? Jättefest kan jag tänka mig? Nu idag då? Ta en whiskey och soda från mig Michael. Skål!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena!

Jag tackar sa jatte mycket!! Ett helt ar tills jag blir 30, ingen kris an! :)

Vi hade en rejal fest har hemma igar. Jag tror vi var 12-15 personer. Det grillades rakor, flask kott, kyckling, revben spjall m.m. Sedan dracks det whiskey, ol i mangder. Hade en riktigt super kvall!