söndag, maj 04, 2008

Mycket de senaste dagarna

På nytt har det varit en intensiv vecka. Jobb och handbollsträningar måndag-tisdag. Efter arbetet på valborgsmässoafton i onsdags var det dags för årsfest med handbollen. Drygt 90 personer på restaurang Kalydonia. God mat, en hel del dricka och riktigt trevligt. Dock fick jag inga priser på webomröstningen på www.ask-handboll.com. Usch vad ni röstade dåligt ;-) .Var inte kvar så jag låste stället, men var bland de sista därifrån. Första maj var jag inte ute och demonstrerade utan vilade mest hemma. Fredag var det återigen dags att jobba. Sedan blev det lite matlagning och tvtittande. Trion Så ska det låta, Magnus Ugglas Var fan är mitt band och avslutningsdags Berg flyttar in. Lördagen blev det sovmorgon. Var uppe och kollade in Helén och Henkes trädgård som det arbets på och fikade på altanen. Annars var det mest vilande inför kvällens jobb - DJ på en 40årsfest i Smålandsstenar. Gick bra och blev ganska nöjd med musikvalet. Alla verkade nöjda och det var bra drag på golvet nästan hela tiden. Hemma efter tvåtiden, men innan jag hade kommit ner i varv och blivit tillräckligt sömnig var klockan nämre 4!!! Idag har det varit mer aktivt. En timmes Go-Cart innan nästan två timmars fotboll i Töråshallen. Kostade på mig en Kebabpizza efter det. Skickade in Deklarationen också. Så nu är det snart dags att gå och sova för att vakna i tid till jobbet imorgon bitti.

Inga kommentarer: