lördag, maj 24, 2008

Datorproblem

Som jag skrev innan var det torrt på handbollsplanerna. Det dammade rejält från gruset, så när jag kom hem var det bara att ta fram den blöta trasan och dammsugarn för att städa dator, högtalare väskor och så vidare. När jag skulle dammsuga lite grusdamm från datorn slukade dammsugaren s-tangenten. Tjopp - så var den borta. Var bara att plocka ut påsen ur dammsugaren. Givetvis var den ganska välfylld så genom "ingångshålet" var det omöjligt att hitta nått. Så det var bara att skära upp påsen. Och känna igenom och finfördela innehållet ett par gånger. Efter cirka 20 minuter lyckades jag hitta den jäkla knappen. Var man inte redan dammig från handbollsplanen var jag definitivt det då!

1 kommentar:

Michael sa...

Tjena Pelle
Hahaha....later riktigt kul det dar! kan nastan se dig framfor mig har.
Annars nagot nytt? ingen ny musik? Har gar Universal poplabs skiva ganska varm, finns en del hits pa den.