söndag, oktober 03, 2010

Nystart

JAg vet att det har varit dålig fart på mitt skrivande här på bloggen. Faktum är väl att den meningen också är en underdrift - det har varit under all kritik och allvarligt talat vet jag inte om det finns någon kvar där ute som bryr sig. Orsaken då? Tja, svårt att beskriva men allt mitt skrivande på alla mina sidor har varit drabbat av oinspiration och tidsbrist. Men nu ska jag försöka göra en nystart och få till lite mer kontinuelig uppdatering.

Vad har hänt sedan senast? Tja en trevlig sommar har glidigt in i höst. På gränsen till minusgrader redan och skrapade bilrutor vissa morgonar - inte kul.

Musikaliskt har sommar inte varit jättespännande. Lite nytt men inget revulotionerande. HAr varit iväg på några DJuppdrag, några utomhuskonserter. Forever Youngkonserten i Varberg och Roxette i HAlmstad som skulle ha varit i Anderstorp.

Handbollssäsongen har satt igång, så det kommer inte att vara några problem med sysselsättningen i vinter heller. Är tyvärr lite för ensamm på vissa av mina områden och skulle väl behöva lite avlastning. Missade första herrmatchen hemma på så där cirka 12-13 år där jag varit DJ. Matchen flyttades till torsdagen där jag och "synthgänget" var i Göteborg för konsert med VNV Nation. Mer om det senare...

Inga kommentarer: