fredag, september 11, 2009

Ny svacka

Jaha så har det gått några veckor sedan senaste inlägget igen. Det här med att vara kreaktiv och flitig bloggare har inte varit min starka sida de senaste månaderna. Vad har då hänt sedan senast? Tja, jag är fortfarande arbetssökande här i Anderstorp med omnäjd, så vet ni några jobböppningar någonstans vet ni vart ni kan höra av er. Handbollen rullar på, träningsmatcher och träningar avlöser varandra och seriepremiären är bara en dryg vecka borta. Syster Anna med familj har varit nere och hälsat på från Älandsbro. Lille Olle växer så det knakar. Min andra syster Helén har haft barndop för deras lille Albin som också växer och har hunnit fylla 3 månader. Dessutom har jag hunnit vara ute på en liten sommarturné även i år. DJ Pelle var både i Enet och på bröllop i Åminne.

Tja det är väl ungefär så man skulle kunna sammanfatta senaste veckorna. Ha det bra så ska jag försöka hålla uppe tempot på inläggen lite bättre.

Inga kommentarer: