söndag, augusti 09, 2009

Gamla upptäkter

Satt och gick igenom mina portabla hårddiskar i eftermiddag. Och jag hittade lite säkerhetskopierade filer som jag trodde hade försvunnit när jag fick formatera om datorn efter virusinfektioner tidigare.

Bland annat hittade jag lite bilder och filmklipp från i våras då jag och Stefan var och hälsade på Fredrik i Göteborg och gick ut på Synthklubbens treårsjubileum. OCh här kommer då ett litet ihopklippt filmcollage, bättre sent än aldrig;-)



Artisterna på scen var Mr Jones Machine, Mobile Homes, Emmon och Elegant Machinery.

Kul att hitta sånt här efter ett tag och det få mig att sakna att det inte blir sådana här utekvällar lika ofta längre. Kanske snart dags igen, eller vad säger ni grabbar?

2 kommentarer:

harensjo sa...

y fasen, det var nasta som man fick en tar i ogat. Ojojoj, vilka minnen jag fick tillbaka onskar jag hade kunnat vara darhemma och partaja med er, sa stefan kunde fa lite konkurrens med whiskeyn :)

Ni far se till att pallra er hit, sa far vi ha en liten synth fest ute i tradgarden, skramma livet ur grannarna. Lite Welle, funker vogt m.m. skulle nog fa dem att satta riset i halsen.

Underbart klipp Pelle!! var det nagra ryskor pa dans golvet...hahaha...:)

Haase, ser ut som du har gett Popps! hahaha... underbart grabbar, hoppas vi syns snart igen.
Michael

Anonym sa...

HAhahaha!

Fick man sig ett gott skratt.
Tack ska du ha Pelle! Det var riktigt skoj och se. Riktig skönsång till Situations like this!
We float away with the tide.....!Det var riktigt bra drag med bra musik och bra med dricka....!

Det måste bli fler gånger..VNV kommer snart, spelar i Danmark i september. och Mesh också. De skulle återkomma med fler speldatum i Sverige.

Vi hörs Pelle!

/Stefan