fredag, januari 04, 2008

Slut på ledigheten

Hitills har 2008 varit riktigt lugnt men det är det slut på nu. Idag har jag varit på min första handbollsträning efter jul- och nyårsuppehållet. Killarna startade redan igår, men då var det Janne Wadell som fick passa upp dem. Idag fick till och med jag vara med, både som höger. och vänstertvåa i försvaret. Vet inte varför men kanske vill tränare Kalle Matssonha ett hemligt vapen till våren. Var inte många som kom förbi ;-) Skämt å sido - instruktionerna var att de inte skulle skjuta över mig.... Får nog vänta på mitt inhopp i allsvenskan....

Hitills har jag inte jobbat i år. Låter konstigt att säga, men 2008 har ju bara haft tre arbetsdagar. Men på måndag är det dags igen - slut på ledigheten.

I morgon ska jag på födelsedagskalas - min systerdotter och fadderbarn Tilde fyller sitt första år. Jag har handlat present idag. Vad det blev säger jag inte....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wonderful Blog, pretty layout.

Congratulations,
Ricardo Sergio
Faça The Difference! http://facaadiferenca.blogspot.com

Anonym sa...

tankte bara tipsa dig....kika in pa.....http://www.myspace.com/arvidspace
later lite som gamla mauro scocco.