måndag, december 24, 2007

Nu är julen snart här

Idag har jag lyckats få färdigt för julen, julstädat, julpyntat och fått upp granen. I eftermiddag var båda systrarna Anna och Helén uppe på lite glögg och pepparkakor och en omgång Buzz på Playstation 2. Före detta klasskamraten Fredrik "Åsen" Johansson tittade förbi med en chokladkartong. Kände mig lite skyldig eftersom jag inte hade någon present till honom. Sedan avslutade vi dan före dopparedagen med bastu uppe på Violvägen. Jag, Henrik, Jonas och Henkes lillebror Robin. Vem som bastade längst? Ja vem tror ni? Norrlänningen Jonas som slängde på litervis med vatten på aggregatet.

Och eftersom klockan nu har blivit efter midnatt skulle jag vilja passa på att önska er alla en god jul!

1 kommentar:

Michael sa...

God Jul pa dig Pelle! hoppas du far en harlig jul med masor av god jul mat.