lördag, mars 31, 2007

Sammanfattning av veckan

jaha, så har då änu en vecka gått. Fattar det inte - tiden bara springer iväg. Vi börjar väl med förra lördagen. Som de av er som är intresserade säkert redan vet vann ASK säsongens sista match och klarade avancemanget till allsvenskan till nästa säsong. Riktigt kul och snygg avslutning på en riktigt bra vårsäsong. Efteråt var det fest i klubblokalen som fortsatte i Gisleparken där Melody Club var. Behöver jag säga att det var röj framför scenen och att det snabbt blev svettigt. Givetvis i skjorta och slips, men det blir som sagt varmt.

Hyffsat pigg och fräsch vaknade man tidigt på söndagen och var uppe och städade och skurade bort resterna av festen i klubblokalen.

Måndagen var det en liten vända uppe i sporthallen annars var det mest arbete med bröllopsförberedelserna. Tisdagen var det träning. Och ledarna var med. Ja, i alla fall jag och Janne Wadell. Fungerade väl bäst på mittfältet och framåt. Onsdagen tillbringade jag med att ta fram musik till en fest jag inte kunde jobba på som DJ. Torsdag var det genomgång med laget om upplägget för försäsong och sedan liten middag på hotell åsen. Och i går fredag fyllde pappa Lennart 58 (tror jag det var ;-) ). Smörgåstårta och öl och sedan fick han bjuda på lite födelsedagspresenten (whiskey).

Och idag lördag är det heldag i sporthallen. Cupspel för pojkar 96 och 97 i vår egen aprilcupen.

Så det är som sagt inga problem att få tiden att gå...

Inga kommentarer: