lördag, december 16, 2006

Tomten kom tidigt i år...

När vi var i Helsingborg i torsdags hade inköpsavdelningen fixat julklappar till alla. Det var egna produkter, presenter från leverantörer och varuprover. Vi fick dra varsitt kuvert med rim på utsidan. När jag hade öppnat mitt visade det sig vara en bilbana. Senast jag fick en bilbana i julklapp var, tja vad ska jag gissa på, 25 eller 27 år sedan som 5 eller 7-åring.

När jag berättade detta för svågern Henrik blev han eld och lågor. Vilket resulterade i att vi monterade bilbana uppe hos dem i törås under fredagskvällen. Får man inte dricka öl så var detta det näst bästa som Henrik sa. Nu blev det hårdkörning under en dryg timmes tid eller så. Riktigt kul!!!

Får väl ta hem den till min lägenhet så att den inte blir utsliten... Ont om plats dock...


1 kommentar:

Anonym sa...

ibland är det skönt att något så ytligt som en bilbana kan ge så mycket glädje för stunden. Du får gärna hämta den snart.... Julgranen ska kanske snart in.
mvh Syrran