tisdag, december 19, 2006

Julbestyren fortsätter

Jaha, så är då julveckan här. Fortfarande ingen snö, men lite kyla igår och idag och lite frost på marken och på bilrutorna verkar bli det närmsta vit jul vi kommer i Anderstorp i år.

Julklappsjakten går framåt, nu är det bara ett par, tre stycken kvar.... Det löser sig förhoppningsvis imorgon.


I söndags skrev jag julkort, men upptäckte att jag inte hade tillräckligt många hemma så det blev till att komplettera med nya igår. Men alla är skrivna och skickade så förhoppningsvis dyker de upp i rätt postlåda innan julafton.


För er som eventuellt inte har hamnat i min adressbok än passar jag på att skicka ett julkort här. Gissa vem som döljer sig bakom tomtemasken!
Nu återstår som sagt bara ett par julklappar samt att pynta och fram julgranen. "Mer jul - ge mig mer jul..."


Inga kommentarer: