söndag, september 21, 2008

Ny bloggsvacka

Så har det gått en och en halv vecka igen sedan förra inlägget. Vad kan jag säga, det har helt enkelt inte funnits tid och ork över till att sitta och skriva något inspirerat här.

Vad har jag då gjort? Det känns som om den intensiva perioden i handbollen verkligen konsumerat all fritid. Utöver träningar de flesta kvällarna i veckan har det varit dags att på hemsidan publicera en intervju varje dag med en av våra seriekonkurrenter. Och dessutom skriva någon halvintelligent kommentar om samtliga lag. Dessutom har jag på något sätt blivit mer involverad än nånsin i vårt matchmagasin. En intervju, någon annan text som skulle skrivas, plus att varje spelares fakta skulle in och renskrivas. Men nu är det snart över. Sitter faktiskt och läser ett korrektur från tryckeriet nu ikväll.

På onsdag är det seriepremiär. Bortamatch mot Heid. Ska bli gött att få komma igång med serien nu. Förhoppningsvis ska jag försöka hålla mig borta från lite mer träningar också. Hinner fan inte med något annat känns det som. Idag har jag kört 5 maskiner tvätt här hemma för att hinna ikapp den skenande tvätthögen....

Inga kommentarer: